Тема уроку №2:" Підбір посуду, приборів, столової білизни з урахуванням виду обслуговування".
Мета уроку:навчальна –сформувати вміння та навички підбора посуду, приборів, білизни для обслуговування, пояснити значення послідовності сервірування столів під час обслуговування відвідувачів, поглибити знання з техніки сервірування столів.
розвивальна –розвивати в учнів пізнавальну активність та самостійність,
вміння вирішувати складні виробничі завдання, застосувати новітні виробничі
технології;
виховна –виховувати в учнів
соціальну компетентність, любов до обраної професії, раціональне використання
сировини, електроенергії, бережливе відношення до обладнання, інвентарю,
старанність, дисциплінованість, почуття відповідальності за виконання
отриманого завдання.
Методичні прийоми:
- практичні – вправи з використанням трудових прийомів і операцій; методи розвитку самостійного і творчого підходу;
- проблемний метод – вирішення виробничих ситуацій.
Матеріально-технічне забезпечення:
- робочі столи, настільна білизна, посуд: столовий посуд, прибори, скляний посуд, декор.
Питання для повторення:
1.Визначте етапи підготовки торгового залу до обслуговування.
2. Розкажіть про правила розміщення меблів у торговому залі.
3. Визначте послідовність виконання сервіровки.
4. Порядок і правила підготовки спецій і приправ.
5. Способи озеленення торговельних залів.
Відповіді надсилайте на ВАЙБЕР.
1.Визначте етапи підготовки торгового залу до обслуговування.
2. Розкажіть про правила розміщення меблів у торговому залі.
3. Визначте послідовність виконання сервіровки.
4. Порядок і правила підготовки спецій і приправ.
5. Способи озеленення торговельних залів.
Відповіді надсилайте на ВАЙБЕР.
Викладання нового матеріалу
Столовий посуд і набори для обслуговування споживачів у торгових залах одержує з комори матеріально відповідальна особа, призначена директором підприємства. Нею може бути адміністратор залу, бригадир офіціантів, буфетник-сервізник. Призначення оформляють наказом. В обов'язки працівника, відповідального за столовий посуд і набори, входить їх отримання, зберігання та щоденна видача офіціантам і буфетникам у кількості, необхідній для нормального обслуговування споживачів, під розписку.
По закінченні роботи посуд і набори здають особі, яка здійснювала видачу, про що в журналі роблять відповідну відмітку. Якщо мали місце бій або втрата посуду і наборів, це відражають у журналі й оформляють відповідним актом. До складу комісії з оформлення акта входять директор підприємства (заступник), представник громадськості і працівник, за яким значилися втрачені цінності. Директор підприємства протягом встановленого часу з моменту подання акта розглядає його і приймає відповідне рішення.
Якщо в процесі обслуговування посуд стає непридатним, з'являються тріщини, сколи, зношується глазур, то його списують, а вартість відносять на рахунок підприємства. Якщо ж бій, втрата відбуваються в результаті недбалості працівників, порушення правил користування посудом і наборами, збиток відносять на рахунок працівника. За розкрадання столового посуду і наборів адміністрація має право притягнути винних до кримінальної відповідальності. Вартість посуду, приведеного до непридатного стану споживачем, сплачується ним за рахунком, який виписує офіціант.
У торгових залах для збереження запасу посуду і наборів встановлюють серванти. У коморі, сервізній і серванті виділяють певні місця для окремого зберігання порцелянового, скляного і металевого посуду.
Забороняється переносити глибокі тарілки стопками більше 12-15 штук, а мілкі - 15-20 штук, одночасно переносити скляний і металевий посуд.
При одержанні посуду і наборів їх необхідно ретельно оглянути. Предмети, на яких помічені залишки їжі, варто повернути для повторного миття. Посуд з тріщинами і сколами до використання не придатний, його також слід повернути.
По закінченні роботи посуд і набори здають особі, яка здійснювала видачу, про що в журналі роблять відповідну відмітку. Якщо мали місце бій або втрата посуду і наборів, це відражають у журналі й оформляють відповідним актом. До складу комісії з оформлення акта входять директор підприємства (заступник), представник громадськості і працівник, за яким значилися втрачені цінності. Директор підприємства протягом встановленого часу з моменту подання акта розглядає його і приймає відповідне рішення.
Якщо в процесі обслуговування посуд стає непридатним, з'являються тріщини, сколи, зношується глазур, то його списують, а вартість відносять на рахунок підприємства. Якщо ж бій, втрата відбуваються в результаті недбалості працівників, порушення правил користування посудом і наборами, збиток відносять на рахунок працівника. За розкрадання столового посуду і наборів адміністрація має право притягнути винних до кримінальної відповідальності. Вартість посуду, приведеного до непридатного стану споживачем, сплачується ним за рахунком, який виписує офіціант.
У торгових залах для збереження запасу посуду і наборів встановлюють серванти. У коморі, сервізній і серванті виділяють певні місця для окремого зберігання порцелянового, скляного і металевого посуду.
Забороняється переносити глибокі тарілки стопками більше 12-15 штук, а мілкі - 15-20 штук, одночасно переносити скляний і металевий посуд.
При одержанні посуду і наборів їх необхідно ретельно оглянути. Предмети, на яких помічені залишки їжі, варто повернути для повторного миття. Посуд з тріщинами і сколами до використання не придатний, його також слід повернути.
1.https://www.youtube.com/watch?v=HOMfq6anRts НАВЧАЛЬНИЙ ФІЛЬМ
2.https://www.youtube.com/watch?v=sMSrlOLmSj8 взаємозв'язок цехів
Дом.завдання: Опрацювати самостійно матеріал. Підготувати презентацію на тему «Моя майбутня професія ОФІЦІАНТ». Скласти серветку.
Свої роботи надсилайте на мою електронну адресу: ntm060679@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий